Informacje praktyczne

Udział w Forum Dziekanatów jest bezpłatny. Organizatorzy zapewniają ponadto lunch, kawę z dodatkami podczas przerw, pakiet materiałów konferencyjnych, a także zapraszają na spotkanie integracyjne po obradach. Dojazd na Forum i ewentualny nocleg uczestnicy powinni zapewnić sobie we własnym zakresie.

Jak dojechać?

  • Komunikacją publiczną z dworca Warszawa Centralna: tramwaje nr 17, 33 (kierunek Mokotów). Wysiąść na 4 przystanku „Metro Pole Mokotowskie”, kierując się przejściem w lewo schodami w górę do wyjścia przy SGH (budynek główny). Koszt biletu jednorazowego (20-minutowego) wynosi 3,40 zł.
  • Dojazd własnym samochodem: jeżeli podali Państwo podczas rejestracji markę i nr rejestracyjnego samochodu i otrzymali potwierdzenie, proszę wjeżdżać na parking wewnętrzny SGH (wjazd od strony Al. Niepodległości 162 pomiędzy budynkiem głównym a Biblioteką).

Gdzie udać się na miejscu?

Forum Dziekanatów odbywa się w gmachu głównym SGH (al. Niepodległości 162) w auli głównej na I piętrze. Przy auli będzie można dokonać rejestracji, odebrać materiały konferencyjne, a także oddać druk delegacji do podbicia (i późniejszego odbioru).

Forum odbywać się będzie w różnych miejscach SGH:

  • Sesja plenarna: aula główna, piętro I, gmach G
  • Sesje równoległe: sale w gmachach G i A
  • Spotkanie integracyjne:  gmach G
  • Lokalizacje sal w gmachu G i gmachu A znajdują się na planach.

Organizacja Forum

Forum Dziekanatów składa się z dwóch części - obrad plenarnych oraz obrad w sekcjach tematycznych. O ile na obrady plenarne może przyjść każdy, na sekcje tematyczne zapraszamy wyłącznie pracowników dziekanatów. Preferencje co do udziału w sekcjach można wskazać podczas rejestracji. Podczas sekcji tematycznych będziemy mogli wspólnie zastanowić się nad tym, jakie różnice występują w zakresie poszczególnych procesów i rozwiązań w poszczególnych dziekanatach, a także wypracować rozwiązania usprawniające funkcjonowanie dziekanatów. Liczymy zatem na duży Państwa udział.

Wszystkie sekcje tematyczne odbywają się w tym samym czasie. Następnie spotykamy się ponownie na sesji plenarnej, aby podsumować prace w sekcjach. Każdy uczestnik sekcji tematycznych otrzyma spisany raport z prac każdej z nich. Sekcje moderowane będą przez pracowników naukowych i administracyjnych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Sekretarzami sekcji będą pracownicy jednostek administracyjnych SGH: Dziekanatu Studium Magisterskiego, Centrum Technologii Informatycznych, Działu Nauki, Działu Promocji i Rekrutacji, Działu Obsługi Studentów oraz Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie.